068 Zemanův marketing
Zemanův marketing „SORRY JAKO“
15.11.2017
Politici se dnes prodávají jako housky na krámě.
Aby byl politik úspěšný, musí za ním stát dostatečně silný zdroj peněz, ale také nějaký odborník na marketing. Bez pěkného obalu dnes neprodáte ani zlaté hodinky po dědečkovi.
Pěknou ukázkou je Andrej Babiš, kterého metodicky vede Marek Prchal. Známý je jeho slogan „SORRY JAKO“. Nejdříve naučil slogan správně a neformálně vyslovovat Andreje Babiše, pak společně slogan vypustili do médií a DNES zná „SORRY JAKO“ i každé malé dítě.
Už kdysi dávno v lednu 1992 Miloš Zeman v Parlamentu řekl: „Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt.“
Zeman se tedy snaží navenek přiblížit svým voličům. Právě tyto masy voličů ho podporují. Takže musí navenek hrát alkoholika – známá scéna s virózou u korunovačních klenotů. Zemana nevidíte na fotkách jinak než s lahví becherovky nebo slivovice.
Pak si Zeman hraje na dementa, který neumí ani přečíst ústavu, když hodlá nechat vládnout vládu po dlouhé 4 roky, aniž by tato vláda získala důvěru poslanecké sněmovny.
Je třeba se na Zemana podívat důkladně ze všech stran. Odevšad vypadá trochu jinak.
ZEMAN SORRY JAKO Velký učitel ve škole